ברוכים הבאים

יום שישי, 17 ביולי 2015

חנות תקליטים מטריפה אוף דה רקורד

תל אביב דיזינגוף 90 במרתף אריה
03-6208631 

מבחר התקליטים הגדול והאיכותי  בעיר
זוג חביב ומבוגר ישבו להם על כסאות עץ מחוץ לחנות, סקרו אותי מכף רגל ועד ראש, והזהירו אותי מפני מדרגה בכניסה לחנות. 
החנות בנוייה משני חדרים קטנים כאשר האחד מורכב מחומר מעט ישן יותר, ישראלי, צרפתי ורוק, ותקליטים רבים, ואוסף מרשים של תקליטוני "7 של ה-BEATLES" מעטר את קירות החדר, מגבר, פטפון ומכשיר CD במרכז הדוכן על מנת לשמוע ולהשמיע מוסיקה, כמובן. 

מה כבר עוד אפשר לספר? אני מתאר לעצמי שכולכם כבר זכיתם להיות בחנות המדהימה הזו, בשבילי זאת היתה הפעם הראשונה, חנות צנועה, ביתית וחמימה, ברחוב דיזינגוף, שלקח לי טיפה זמן בהתחלה להבין איפה היא נמצאת, כי היא צדדית, אבל ברגע שנכנסים מגלים עולם ומלואו, וכשאני אומר את זה אני מתכוון לזה במלוא מובן המילה! האיש תותח, מקצועי לחלוטין, 
אני מספר לכם את זה כי אני באמת חושב שמי שמחפש איכות, זה מקום מעולה בשבילו, אל תתביישו לבקש תקליט ספציפי, הבן אדם תותח, כמעט כל שם של תקליט שזרקתי לו באוויר הוא מצא לי עותק שלו במחסן... תגיעו לשם עם סכום כסף טוב שתוכלו לקנות דברים באמת איכותיים, ממוצע התלקיטים באיכות טובה תוצרת חוץ נע מ-20 ומעלה לדעתי לתוצרת חוץ אבל ממש לא בטוח אולי תמצאו מציאות במחירים זולים יותר, זה הטווח שאני ראיתי בעין כשחיפשתי לעצמי... בגדול, ממש לא תתאכזבו, יש אצלו כמעט הכל, גם דברים מעניינים ביותר, מבחר עשיר מאוד, לדעתי מי שלא היה שיעשה זאת מהר! חובה לכל חובב תקליטים ישראלי. 



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]



<< דף הבית